söndag 3 oktober 2010

Det går sååå fort!

Hej alla!

Förra helgen lämnade jag bort dom underbara valparna.. Mamma hjärtat blöder! Saknar dom sååå mycket. Men dom kom till jätte bra hem.

Den här galning har mamma sparat. Han är en riktig buse.. :)

Myran har farit till Umeå & bor på landet. Helt underbart för denna sköna dam. :) Hennes namn kommer nu vara Kiara. Gulligt! :) Lycka till!


Blixten har farit till Arjeplog vilket inte heller är så långt bort så man kan hälsa på dom. Han kommer få fortsätta heta Bilxten, han passar såå bra till det namnet. :) Lycka till!

Nu är det bara Jag & Doris kvar här hemma, lite ensamt men som vanligt. Har redan börjat längta till fler underbara valpar. Har lite funderingar om jag ska ta en till Kull nästa år. Älskar valpar & min underbara Doris. Det är mer än ett halvår kvar så jag hinner fundera vidare på de. :)

Ha det så bra..
Kramar Hanna & Doris

1 kommentar: