söndag 8 augusti 2010

2 Veckor!

Hej alla!
Valparna växer & växer, nu är dom 2 veckor gamla & tiden bara springer iväg. Dom har börjat att visa lite tecken på att öppna ögonen & tiken är den första att visa en gång för alla att vi kvinnor utvecklas fort! :)
Myran!
Söt & Underbart SÖT!!!


Blixten!

Våran underbara Blixten, har varit minst tills nu. :) Han är den enda som testat stå på benen så det är inte länge nu innan dom springer runt i lådan. :)
Sixten!
Lika stor som förut, han ser ut som en sumobrottare! :)

NU ska jag försöka att njuta av dom små & friskna till själv. :)
Kramar Hanna & Doris med valparna

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Jag heter Lina och jag måste bara först få säga vilken fin blogg du har!!

    Såg annonsen om valparna och ville höra llite om rasen på hundarna. Vi har tidigare haft en collie hane och en pappis hane, är inte så insatt i hundar och raser! Vi har nyss sålt iväg våra älskade katter för min man blev allergisk mot dom men han är inte allergisk mot hund. Vi hade en bengal hona och en bondkatt också de en hona.

    Jag har funderat på schnauzer, den lilla eller en jack russel. Schnauzer kan man tydligen ha om man är allergisk och dom plockar man så det blir inte så mycket hår. Hur är dina hundar, löser dom mycket hår och hur är dom med barn för vi har en 5 åring och en som är 8 månader? Är dom lätt att lära och hur är dom i psyket? Vad tycker du man ska ha en han hund eller en tik, har aldrig haft tik så jag vet inte hur dom är! Men är lite mer sugen på en liten flicka! Hur stora blir dom?

    Avlar du fram eller är detta enda gången du har valpar? Kommer hunden med stamtavla eller?

    Det vart mycket frågor men är nyfiken hur denna hund är! Man måste ju välja noga och jag vill vara säker på att jag får rätt hund för vårn familj!! Jag ÄLSKAR djur och det är mitt största intresse så det tog riktigt ont i hjärtat när vi var tvungen att sälja våra älsklingar!!

    Min blogg heter : minasmaanglar.blogspot.com, om du vill kika på vem jag är!

    Mvh Lina

    SvaraRadera