onsdag 25 augusti 2010

Måste dom växa så snabbt??

Hej där ute!
Tiden går för fort! Tanken att man ska sälja dem skär i hjärtat. Just nu myser, pussar, busar jag med dem så mycket jag bara kan & hinner. Dom har fått börja smaka välling & de tycker de väligt mycket om. Snart får dom börja med lite köttfärs. :)
Sixten!
Sixten har fått riktigt vassa tänder så han äter på allt han kommer över. Även fötter, kläder & mamma Doris så klart. :)
Samtidigt så är han en riktig gois, han myser gärna i famnen & älskar uppmärksamheten. :)

Myran!

Min favvo.. Vad mer kan man säga.. Underbar!

Hon tycker också om att bita i Mormors kläder! :)

Blixten!
Våran charmare!! Han är så fruktansvärt gullig. Minst men charmar all i sin väg. Ingen kan missa denna snabba ville.
Här myser Blixten med Myran. Kan man bli nå mycket sötare???
Kramar Hanna & Doris med Valparna

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Det blir ingen hund den här gången, känner att vi måste vänta ett tag innan vi skaffar något mer djur. Det har varit nog jobbig att tappa våra älsklingar och så känns det som att elliot måste bli lite större för att jag ska orka! Men om några år om du föder upp då så kanske jag slår en pligg ;D . Vart hamnar valparna, är det nära eller långt ifrån? Vilken är det som är kvar? Jag är inte avundsjuk på dig som måste lämna bort dom jag kulle inte klara av det iaf :D.

    Lycka till med din uppfödning och så kanske jag slänger in något ord då och då om det inte gör något!? Har sparat din blogg och är in då och då!

    Var i älvsbyn bor ni? Min pappa kommer från visträsk så jag har varit mycket där och i älvsbyn och sen bodde dom på nyberga innan de gick bort. Sen bor min mans mormor i älvsbyn och jag brukar vara på farmor och farfars gravar i älvsbyn någon gång då och då. Kanske kommer förbi någon gång och hälsar på och ser hur hundarna är så jag vet om det är en sån jag vill ha den dagen det är dags, om det går bra för stås!!?

    Mvh Lina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Av ren nyfikenhet och även eftersom att jag är lite sugen på en till JR undrar jag om du har kvar någon valp och isåfall vilken ? :)

    MVH
    Ida Bentzlin

    SvaraRadera
  3. Hej Ida.

    Just nu har jag tiken tingad, men Blixten söker fortfarande en familj. :)

    Mvh Hanna

    SvaraRadera