måndag 2 augusti 2010

Tiden går fort när man har roligt!!

Hej alla där ute!

Tiden går så fruktansvärt fort. Nu har de blivit lite mer än en vecka!
Måste bara visa lite bilder på dom super sööta valparna.
Vi har haft lite orolig Matte, valparna har börjat hosta/harcklat sig, orolig som jag är så har jag hört mig för med två vet. & dom tror endast att valparna får i sig för mycket mjölk pga att hon har mycket mjölk. Har aldrig hört talas om att dom kan få hosta/harcklingar för att dom får i sig för mycket mjölk för fort. Samtigt så har hon väldigt mycket mjölkproduktion & dom hostar endast efter att dom ätit. Nån som hört talas om detta får gärna skriva en rad. :)

Blixten!

Det här är våran söötnos. Han är den första valpen & har alltid varit speciell.
Han var inte så intresserad av att bli fotad & låg mest med nosen åt andra hållet. Underbar kille det här, den som köper honom blir lycklig..

Sixten!


Denna kille har alltid varit störst, vilket syns. Han väger 130gr mer än lilla flickan. :) Han är en underbar kille som mest bara ligger & myser brevid sin mamma..

Myran!

Myran är våran lilla favo! Sååå sööt lite flicka. Hade jag kunnat & viljat så hade det varit hon som stannat hos oss. Man måste vara realist men kunde jag skulle hon stanna hos oss! :)
Ha det bra. :)
Kramar Hanna & Doris med valparna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar